تلفن : 77180505
تهران، ميدان رسالت، خيابان فرجام، بين آيت و هنگام، پلاك ۷۳۱

کلینیک قلب

همانطور که می دانیم قلب یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان بوده و نگهداری از آن وظیفه ماست . کلینیک ما با داشتن پزشکانی مجرب به شما در زمینه درمان بیماری های قلبی و هم چنین ارائه خدماتی از قبیل تست ورزش ، اکوکاردیوگرافی ، تست فشارخون سرپایی و ... به درمان بیماری ها و مشکلات قلبی شما کمک می کند . ...

ویزیت توسط پزشکان فوق تخصص دكتر داود خداآمرزيده و دكتر مهدي نوري

مركز جراحي فرجام

این مجموعه با استفاده از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته سعی دارد تا بهترین خدمات را با بالاترین بازدهی به مراجعین خود ارایه نماید و با دارا بودن دو قسمت اتاق عمل و بخش پرستاري، به همراه پزشكان ماهر در راستاي خدمت به بيماران عزيز اقدام به انجام يك سري جراحي هاي محدود مي كند كه شامل موارد زير مي باشد:

الف) عمل هاي زيبايي شامل: رينوپلاستي (جراحي زيبايي بيني)، آبدومينوپلاستي (برداشتن چربي هاي شكم)، ليپوماتيك (ساكشن و پيكرتراشي)، ماموپلاستي (كوچك كردن سينه)، پروتز چانه، پروتز سينه (بزرگ كردن سينه)، ماستوپكسي (ليفت سينه)، ژنيكوماستي (كوچك كردن سينه آقايان)، پروتز گونه، ليفت پيشاني با آندوسكوپي، ليفت كامل صورت، بلفاروپلاستی (برداشتن پوست و چربي اضافه پلك و ابرو)، زيبايي فك يا Bimax و ...

ب) عمل هاي درماني شامل: واريكوسل، CTS (كارپاتانل)، هرني، هموروئيد و ...

كلينيك پوست

باپوست خود مهربان باشيد

کلینیک پوست فرجام با یک دهه تجربه از کاملترین مراکز پوست،مو، زیبایی، لیزر  در کشور می باشد و خدمات خود را با كيفيت بالا و قيمت مناسب براي مراجعين محترم، متمایز از دیگر رقبا ارائه می نماید.  در اين کلینیک تجهیزات و فناوری های نوین پوست و زیبایی بر طبق استانداردهای FDA امريكا  گرد هم آورده شده و جمعی از مجربترین پزشکان زیبایی را برای رساندن شما به آنچه ایده آلتان است به همکاری گرفته اند و تخصص و تعهد را همواره سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

برخی خدمات: ليزر موهاي زائد با دستگاه اكساندرايت كندلا ،هايفو تراپي ( ليفت صورت، غبغب و ابرو)از بين بردن تاتو با ليزر كيو سوئيچ و رفع كك و مك،جوانسازي،ليزر CO2 فركشنال ،تزريق چربي،ساب سيژن ،بليچينگ واژينال  مزوتراپي، ميكرونيدلينگ، ميكرودرم و پاكسازي پوست، رفع چين و چروك صورت و افتادگي پلك، تزریق ژل و بوتاکس و ساير خدمات زيبايي.

هدف اصلی اين کلینیک ارائه خدمات با کیفیت جهت احیاء سلامتی و جوانی و طراوت پوست می باشد.

 

 

 پيج اينستاگرام:https://www.instagram.com/farjambeauty.center

شماره هاي تماس مستقيم كلينيك: ۱۷ -۰۲۱۷۷۰۹۰۰۱۶

اتاق عمل

با توجه به گسترده شدن مراکز درمانی و بیمارستانی که داراي اتاقهاي عمل مجهز به تكنولوژي روز دنيا هستند این نیاز حس می شود که افرادی کاردان اداره امور اتاقهاي عمل جراحی را به بدست گیرند. این دسته از افراد اصولا می توانند از نظر فنی کمک یار پزشکان و جراحان باشند.

 

مركز جراحي فرجام نیز با دارا بودن ۴ اتاق عمل مجهز به دستگاه هاي جديد بيهوشي و مانيتورينگ و بهترين تكنسين هاي اتاق عمل و كارشناسان بيهوشي، سعي بر این دارد بستری را فراهم آورد تا عملهای جراحی در بهترین شرایط و با بهترین امکانات صورت پذیرد.

 

درمانگاه نوين فرجام

درمانگاه شبانه روزي نوين فرجام با پزشکان مجرب و دلسوز و پرسنل علاقمند و متبحر بطور شبانه روزي آماده ارائه خدمات پزشکی و پرستاری با کلیه تجهیزات مورد نیاز به بیماران محترم می باشد. در اين راه حضور شبانه روزي پزشک عمومي همراه با کادر پرستاري مجرب، کامل کننده خدماتي است که اين مرکز به مراجعين خود ارائه مي دهد.

خدمات شامل ویزیت بیماران سرپايي، نوار قلب، سرم تراپی، تزریقات، سوراخ کردن گوش، زدن بخيه، باز کردن گچ، جراحی هاي كوچك (لیپوم، کیست و تخليه آبسه)، درآوردن جسم خارجی از چشم و گوش و بینی، مشاوره زیبایی، پوست و مشاوره جراحی مي باشد.

كلينيك جراحي عمومي

کلینیک جراحی عمومی درمانگاه فرجام از کادر پزشکان متخصص و مجربی که طیف وسيعي از جراحی ها را انجام می دهند تشکیل شده است. برخی از این جراحی ها عبارتند از ارگان های شکمی (مری، معده، روده ها، کبد، پانکراس و کیسه صفرا)، تیروئید، پاراتیروئید، دیواره شکمی، پستان، پوست، فتق، لاپاراسكوپي و جراحي هاي سرپايي. جراحی عمومی تخصص گسترده ای است.

 

كلينيك مغز و اعصاب

كلينيك مغز و اعصاب فرجام با هدف پیشگیری و درمان دقیق و تخصصی بیماری های مغز و اعصاب، داخلي، نورولوژي و روانپزشكي علی الخصوص سردرد تاسیس شده است. در این مرکز با بهره گیری از متخصصین مغز اعصاب زبده و با تجربه به تشخیص و درمان انواع سردرد و میگرن پرداخته می شود و مفتخریم که با استفاده از دستگاههای روز دنیا در تشخیص و درمان انواع بيماري هاي مغز و اعصاب پیشگام هستیم.

 

كلينيك اعصاب و روان

روانپزشک در این مرکز به ارزیابی، تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات هیجانی، شناختی و رفتاری از جمله اختلالات افسردگي، اضطراب، خواب، جنسی، شخصیتی، وسواس و ... می پردازد که می توان درمان مسائل پیچیده مانند مشكلات خانوادگي، تربيتي، روابط بین افراد، اجتماعي، تحصيلي، سوء مصرف مواد، اسکیزوفرنی، اختلال دو قطبی و را نیز به این لیست اضافه کرد.

یک جزء اساسی در درمان شناختی و رفتاری، آموزشهای مناسب برای بازسازی الگوهای تفکر و رفتارهای قبلی است که لازمه آن ارزیابی دقیق از بیمار و مشکلاتش و تطبيق آنها با الگوهاي رفتاري، فكري و اصول علمي اين دانش توسط درمانگر است. هدف اساسی ارزیابی، جمع آوری اطلاعات است تا در مراحل بعد با مفهوم پردازی مشکل و شکستن یک مساله پیچیده به اجزا کوچکتر بتوان مسیر درست را برای دستیابی به اهداف درمانی با همکاری بیمارتعیین کرد.

 

تماس با مرکز جراحی و درمانگاه شبانه روزی فرجام

  • آدرس: تهران، ميدان رسالت، خيابان فرجام، بين آيت و هنگام، پلاك ۷۳۱

    تلفن: ۷۷۱۸۰۵۰۵ (۸ خط)

    فكس: ۷۷۸۹۰۴۸۴

    ايميل: info@farjamclinic.com

    كانال تلگرام: https://t.me/farjamclinicofficial

    اينستاگرام: https://www.instagram.com/farjamclinicofficial

اطلاعات و تماس